星期四, 6月 14, 2007

滄海遺珠

  天下間,人人平等;際遇令我們有所不同,然而才智是一樣的;只是領域不同而已。
  俗世中,人皆有才;不是伯樂難遇,只是遍地珍珠,只怪自己不夠耀眼!
  可是耀眼的珍珠在頸上看着地上顆顆珍珠的同時,珍珠們亦看着你;無名一世,不是英雄無用武之地,而是甘願沉溺海中,獨自暗啞。
  其實,用得着羨慕嗎?最高點,得到的目光並不一定是豔羨的!

題外話:偶爾用手機成功登入了Blogger,怎麼之前連帳號都輸入不了?

******************** ********************

2 個留言:

匿名 提到...

唔,好高深的學問呢~
不過我同意,所謂"高處未算高",就算去到最高處又點,遲早有一日總會有人高過你,所以我還是喜歡做平凡人~

Tempo 提到...

但我又咁諗,一山還有一山高,但始終有最高嘅山,但最高嘅山,飽覽群山嘅同時,每座山都望住佢,有啲係羨慕,有啲係妒忌,為自己帶嚟不必要嘅誹議,所以,我比較中意做平地。

Email To Me