星期五, 6月 29, 2007

A bonus?

  奇怪很奇怪,話說今天去大埔,在粉嶺車站買票,竟然出了一張頭等票,懷疑按錯了鍵,遂立即檢查有沒有放多了錢,但怎麼數,都只是放進了四元,算吧,反正免費升級了。嗯,好像除了坐的方向和座位的質料不同之外,好像沒有甚麼分別......多給一倍的價錢,換了甚麼?太奢侈了。

******************** ********************

4 個留言:

匿名 提到...

我都有坐過頭等,並沒有你說的那樣差,最起碼頭等唔使同人迫,又有位坐,坐都坐得舒服d!
不過飛機頭等仲正,d位又大又舒服,又可以"浪"腳,又有空姐serve你,要咩有咩架!

Tempo 提到...

唔差,但唔會好得過普通等。
雖然少人啲,但唔一定有位坐,企位就好多。
摸落張櫈係絨面,按落係幾軟,係幾有手感,但坐落冇乜分別。可能火車冇話闊落啲、靜啲,又冇火車小姐serve我啦,除左用一倍價錢將人分級之外,真係冇乜分別。

匿名 提到...

以前機鐵都有機鐵小姐serve人,不過都cut左啦 XD

Tempo 提到...

>Roy
着紅色制服嗰啲?
不過九鐵頭等冇呢~

Email To Me