星期一, 8月 27, 2007

驅趕

  見識過很多死纏難打的銷售員、訪問員,自己悟出了一套應對方法。通常在街上碰到,我都會置之不理,通常都順利擺脫;但有些,不敗精神,一於死跟,我還有辦法。
  前陣子,塱豪坊請了一批訪問員,偶爾和朋友一起經過,遇到一個嬌小女訪問員,用高八度都尖聲問:「先生,阻你少少時間......」我置之不理,繼續前行,但她依照還沒放棄,我把拒絕行動升級──捏着鼻,縐着眉,急步前行,見她依然不捨,我也只好狠一點,說:「喂,你身上陣味好臭呀......(後略)」很湊效,她眼泛淚光,走開了。
  其實心裏很不安,但不要逼我。

******************** ********************

3 個留言:

匿名 提到...

你都好衰姐,咁樣話人,人地女仔黎架,好hurt架!
你唔理她咪得囉,她都唔跟得你幾耐.....

Tempo 提到...

我都知hurt架喇~ 但佢係咁跟過嚟,好煩!

匿名 提到...

人地都係見你個樣善良才跟住你姐,你咪幫下人囉!又唔使死的,都係阻你少少時間姐,咁都唔得?人地企係街度好辛苦架!

Email To Me