星期日, 5月 06, 2007

七呎二十吋

  請恕我八掛;事緣今天坐火車,旁邊的師奶跟另一位師奶說甚麼長「七呎二十吋」,愕然了一下,再想了一下,嗯,這樣用字也果真夠新奇了。
  改天,別人問去麥當勞買一個至尊漢堡餐要多少錢,我們可以答「二十個四十八」;別人問時間,我們可以答「十點六十五分」;別人問我幾歲,我可以答「十八歲零六個月六百一十七天」;反正也沒有說錯嘛。

******************** ********************

6 個留言:

匿名 提到...

即係十七蚊變左15蚊10毫又20仙...XD
無錯嘛...XD

Tempo 提到...

冇錯~
亦都可以講三蚊一百一十毫零三百仙

匿名 提到...

熙熙~
請恕小女數學唔好,我計唔掂!

Tempo 提到...

哈~
其實唔難計的;一呎十二吋長,咁個人話「七呎二十吋」,二十吋,即係一呎八吋,咁七呎十二吋就即係八呎八吋;至尊漢堡餐索價「二十個四十八」,十毫子一蚊,咁四十個毫子就係四蚊,換句話說即係廿四個八;十點六十五分,六十分鐘一個鐘頭,即係十一點三囉~
至於「十八歲零六個月六百一十七天」,其實係我真實年齡黎,我一九八七年三月一號出世咪計囉,一九八八年係我出世黎第一個潤年,四年一次,咁我一開始已經用十八歲零六個用,咁我只需要計十八歲零七個月至到零七年五月六號有幾多日,即係零五年十月一開始計,三十日一個月,加返(潤年)五日,再加(大月)七日,減返(兩年二月)四日,咁就計到~
不過千祈唔好咁計,人地會當你黐線!呢篇野純粹串個師奶,唔係啲咩學術研究,睇唔明都冇所謂,唔好學壞手勢。

匿名 提到...

哇靠~~~
咁樣...2004年出仔足三歲的bb仔係咪即係1095日大
一蚊=3毫10仙8分
keke

真係痴線先會咁計數的

Tempo 提到...

哈~
其實我打呢篇嘢果時已經黐晒線~

Email To Me