星期六, 5月 19, 2007

大細邊

  回家後,老媽竟然一眼便看出我背脊大細邊;但那都只怪沒有後眼,因為照鏡,只看正面,十分平均;今天,問到朋友,朋友也是這麼認為;看來,我做健身的時候,力量也是大細邊的了。

******************** ********************

10 個留言:

匿名 提到...

哈哈,"大細邊" 係咪因為做健身做到大細邊呀,係就練多D細左那邊啦!

Tempo 提到...

應該係啦~
不過唔係好明顯者~
係阿媽先會一眼睇出~

匿名 提到...

咁就証明你媽媽太久沒見你,
所以一眼就看出來了!
熙熙,以後多d返來陪陪她啦~

Tempo 提到...

哈~
都唔係好耐者~
先兩個星期之嘛~

匿名 提到...

2個星期,
對一個"母親"來說已經很久了~
難道你唔想念她嗎?

Tempo 提到...

講真,我真係冇點掛住屋企(人)
「揮一揮衣抽,不帶走一點雲彩」...

匿名 提到...

講得咁蕭灑,那又為何要陪媽媽食飯呢?
你太不孝了,我替你媽媽感到難過~
嗚嗚~

Tempo 提到...

因為我媽咪中意我瀟灑,所以約我食飯~ 哈哈~
佢都唔難過...

匿名 提到...

哈~咁都得~
..........
(無話可說)

Tempo 提到...

哈哈~
上天賦予我駕馭文字嘅能力,係冇嘢講架喇~

Email To Me