星期一, 10月 01, 2007

鑰匙

  腦袋丟下很久,很多東西都不見了──回憶、能力;當一天驀然想找出一點,方發現,到了哪裏?是流失了?是生疏了?還是收起了?流失了,為甚麼我還會記得?到底不是丟了。大概是一個在腦中默默工作的僕人,把我那些累積下,又不常碰的東西關起來了。
  腦袋裏,空蕩蕩;腦的大廳內一塵不染,東西收得不着痕跡,看不見打掃的僕人,只見間間空房,在走廊昏暗的盡頭,有一道鎖着的門,門的後面,會是新的世界,還是我不見了的東西?可是,我找不着開門的鑰匙!

******************** ********************

4 個留言:

匿名 提到...

你唔會找不到開門的鑰匙的,只是你唔知放左係邊,或者過一段時間你會想起鑰匙放左係邊呢!!唔好氣餒呀!

匿名 提到...

同樣的煩惱
同樣的問題
我經歷過無數次
我信你撐到的
加油吧

Tempo 提到...

但我對自己冇乜信心,我怕我搵到鎖匙開門,但原來道門係通返去起點......

匿名 提到...

唔好咁灰心啦,或者開左門之後會有個新開始呢!有d野你唔試過你唔會知道結果架,對嗎?就算係回到起點又點姐,再來過囉,唔使怕喎...有我們陪住你嘛,我係一個聽筒,隨時歡迎你講d開心同唔開心的野俾我知...
我都知如果真係點到起點會好灰,但我信"希望在明天"囉,新的一天,新的開始!

Email To Me