星期五, 9月 21, 2007

QQ

  五年前,因為與網友交往,申請了QQ──其實都不算是申請,是託網友的朋友開的;就玩了三個月,就一直丟棄,因為主要連絡工具都是MSN。然而,在國內升學,QQ的普及使我大不方便,但從前的帳號應該是被人盜了,密碼一直錯誤;一直都不打算再開一個,反正不常用,可是,QQ是校內團體通訊的主要渠道,成功加入學生會後,QQ壓力大增,沒法子之下,只好再開一個,只打算在國內的幾年時間維持有限度上線,各位貪得意或同胞、同學,都歡迎加我。
 我的QQ號碼是:472950641。

******************** ********************

4 個留言:

匿名 提到...

其實開個QQ無咩唔好呀,多一個與同學聯絡的渠道,鬼叫你人在內地咩!!當你有電腦用時咪ON曬兩個囉,無壞架~
但是為甚麼從前的帳號會被人盜了呢?如果那麼容易被人盜用,那好像不太安全喎~
不過以前ICQ都是這樣,我當時有差不多一年沒ONLINE,到我再登入時已經無左我個acc.了,所以才轉玩MSN的!

匿名 提到...

交往?同網友拍拖?..=o=

QQ成日都中毒同俾人偷嫁啦...所以一定要每日on一on...唔係就死硬...總知QQ係suck的...!!!

我QQ係787003659呀...你得閒就add我啦...
想知答案就問我啦...XD

Tempo 提到...

>湘雯
雖然密碼錯左,但可以見到連絡人,祇係傾唔到......大陸啲嘢,太神奇喇!
>Jan
-交往唔等於拍拖的!!!
-如果呢個俾人hack埋,我以後都唔用QQ
-咁我得閑先add你啦XD
-唓!我上次回cm嗰時咪問左你囉。

匿名 提到...

大陸啲嘢,真係好神奇!神奇到唔可以用常理去解釋!

Email To Me