星期二, 9月 18, 2007

請......分我一點......元氣!

  自上星期通宵唱K以後,精神一直未恢復;一連串的學生會活動跟功課,實在讓人喘不過氣。連日的不斷消耗,智力有點下降,不斷的急才應用,其實精神已經到達負數,然,不知是哪裏借來的力量,使我仍未例下;也許,我要一個午睡!
 ──「請......分我一點......元氣!」

******************** ********************

6 個留言:

匿名 提到...

哈~
我同你都差唔多,我9月開始體力一日俾一日下降,自己都唔夠用,分唔到俾你呢!!
你還是好好保重身體吧!
對了,蒙古人後來怎樣了?

Tempo 提到...

咁快有comment...
蒙古人依照故我
因為衛生問題,反對我們用洗衣機洗內衣褲,但我們有用滴露;因為他拉肚,反對我們把冷氣調到攝氏二十度,但他睡覺時總是祗穿內褲,即使開着冷氣。
最近,很煩,很累。

匿名 提到...

唔快啦,係公司勁悶,當然要找點娛樂啦~
咁就証明我幾關心你啦!
其實是今天突然心血來潮想上來遊覽下~

蒙古人難道沒發覺你們杯葛他嗎?
他真係好自我喎~
用埋滴露都話唔衛生,仲想點?難道要用漂白水才放心嗎?你叫他唔好癩啦!!
20度的冷氣會拉肚子,他身體好差下囉,咁他冬天點過,冬天唔會有20度喎~

匿名 提到...

佢知我地唔妥佢架
不過佢呢啲少爺仔脾氣,好乞人憎。我地而家同佢開左戰,成間房氣氛好高漲

匿名 提到...

話說...元氣是無形的...雖然我過剩了,但我不知道怎樣分...
累的話~當朋友的,海借給你吧!!!

omg...那蒙古人太"可愛"了吧
要幫你打佢嗎?

匿名 提到...

你個海點解?
你打啦,不過唔好話幫我= =

Email To Me